Izcilības Esence

Komandas izstrādā un reklamē smaržas

1 - 2 stundas
Iekštelpās
Konkurence
4 - Neierobežoti

Par

Šobrīd modē ir ‘individuālās’ smaržas. Bet spožās reklāmas skatam apslēpj profesionālus alķīmiķus, kas eksperimentē ar visdažādākajiem eksotiskajiem ekstraktiem, lai notvertu savu slaveno atbalstītāju būtību.

Izcilības Esence liek komandām uzņemties šo sarežģīto pienākumu, izaicinot viņas izgatavot un sajaukt individuālu aromātu, kas patiktu noteiktam mērķa tirgum.

Parfimērija ir emocionāls bizness. Komandām jāstrādā ātri un efektīvi, rūpīgi izvēloties sastāvdaļas, kas atgādina dažādas noskaņas un rakstura īpašības. Veiksmīgākās komandas spēs saskatīt pasauli no patērētāja skatupunkta un centīsies laicīgi radīt gan jaunas smaržas, gan arī mērķtiecīgi vērstu mārketinga kampaņu.

Pēc tam, kad komandas būs apguvušas parfimērijas pamata tehnoloģijas, tās sajauks pamata, vidējās un augšējās bāzes, lai izveidotu tūlītējai lietošanai gatavas smaržas. Izcilības Esence noteikti nav piemērota tikai sieviešu smaržu izstrādei, komandām būs jāveido smaržas arī vīriešu klienta profiliem, kā arī jārada universālas smaržas, kas der ikvienam - neatkarīgi no dzimuma.

Izcilības Esenci ir paredzēts organizēt atpūtas sesijas vai vakara izklaides laikā, un tā sniedz iespēju jautrā gaisotnē izprast uzņēmuma vērtības un klientu apmierinātību, kā arī uzlabot komandas sadarbību un komunikāciju.

Mācību rezultāti

Klients aizvien ir šīs izaicinājumiem pilnās aktivitātes centrā. Komandām jāizprot savas mērķauditorijas emocijas un vajadzības, lai nodrošinātu tās būtību minētajā smaržā un radošā zīmolā. Procesa laikā tiek apgūta arī pašu dalībnieku uztvere, nostiprinot komandas savstarpējās attiecības un tajā pašā laikā demonstrējot, kā mēs katrs darbojamies savas unikālās un vērā ņemamās paradigmas ietvaros.

Related Testimonial

Tas bija ilgs laiks, kopš es domāju par manu vectēva tabakas pīpi. Šī nozīme kļuva pārāk redzama šīs unikālās domāšanas provokatīvās aktivitātes laikā. Tas bija aizraujošs, un es joprojām domāju par to, kā mani uzskati un kultūra atšķiras no citiem. Pat manā vārdu izvēlē ir metaforu izmantošanā.

Price Waterhouse Coopers Services Limited

Nosūtīt pieprasījumu