Lai saprastu darbinieku iesaistīšanos, mums jāiepazīstas ar tūkstošgadīgajiem. Kāpēc? Jo tūkstošgadīgie visticamāk ir jūsu mērķa tirgus. Lai saprastu, kā viņi iesaistās, ir nepieciešami saprast, kā mērķis ietekmē cilvēkus, kuri ir svarīgi jūsu biznesam.
Savā grāmatā "Mērķa spēks" John O'Brien un Andrew Cove aptaujāja 100 vadošās organizācijas no visas pasaules, lai atklātu tos mērķa, vērtības un redzes definīciju. Nosakot svarīgākos uzņēmējdarbības panākumu rādītājus šodienas postfinanšu krīzes pasaulē, 61% norādīja sociālo un vides ietekmi, 56% norādīja rentabilitāti, un 49% novatorisko uzņēmējdarbību. Lielākā daļa dalībnieku piekrita, ka mērķa skaidrība ietekmē organizācijas redzējumu, stratēģisko lēmumu pieņemšanu, darbinieku iesaisti un līdz ar to kopējo sniegumu.
Personāls ir patiešam iesaistīts, kad tam ir deleģēti pienākumi, kas ir saprotami - cilvēki zina, kāda veida viņi ir iesaistīti kopējā biznesa ainā. Darbinieki jūtas uzticami un atbildīgi, kad viņi nav visu laiku uzraudzīti. Viņi jūtas izstiepti personīgi un intelektuāli. Viņi zina, kur viņi atrodas komandā un kur viņi var lūgt palīdzību un atzīmēt panākumus. Darbinieki ir bieži atzīti, un kā rezultātā viņi turpina augt savas personīgās prasmes. Kā rezultātā, šis iesaistīšanās līmenis pilnībā izmanto savus resursus, tādējādi veicinot biznesa izaugsmi. Iesaistīšanās ir būtisks priekšnoteikums, lai vadītājs izveidotu spēku, kas visus virzā vienā virzienā, kur visi ir iesaistīti, kur ir vienotība un komandas darbs. Lai iesaistītu cilvēkus, vajag iekļūt cilvēku sirdīs un prātos, lai viņi būtu gatavi uzveikt šķēršļus viņu centienos sasniegt misiju. Kad cilvēkiem ir idejas un iespējas, kas viņiem radījušas, kas nozīme daudz, tad viņi var būt patiešām iesaistīti. Apskatiet mūsu populārākās komandu veidošanas programmas, kas koncentrējas uz iesaistīšanos, vai sazinieties ar mums, lai saņemt programmu, kas ir īpaši pielāgota jūsu komandas vajadzībām.