Pārmaiņu vadība

Efektīva pārmaiņu vadība prasa visu iesaistīto pušu saistības

managing change in an organisation

Uzņēmējdarbības vide pastāvīgi mainās, palielinoties globālajai konkurencei, pieprasot, lai efektīvi uzņēmumi būtu elastīgi un pārmaiņu stāvoklī. Tāpēc vadītājiem ir nepieciešams stratēģiski plānot šīs pārmaiņas. Turklāt, tā kā galu galā pārmaiņas tiek īstenotas darbinieku rīcībā, ir obligāta dziļa izpratne par uzņēmuma kultūru, vērtībām, cilvēkiem un uzvedību. Izmaiņas nenovēršami rada nenoteiktību un pretestību indivīdiem visos uzņēmējdarbības līmeņos. Vadības un galveno ieinteresēto pušu izpratne un apņemšanās ļaus visiem būt pārliecinātiem par nepieciešamību pēc pārmaiņām, un būt gataviem atbalstīt komandas pārmaiņu procesā.

Skaidriem un praktiskiem paziņojumiem, kas ir labi un savlaicīgi, ir izšķiroša nozīme izmaiņu panākšanā pārmaiņu procesā. Izmaiņu programma ir nepārtraukti jāpārvērtē un jāpielāgo. Cilvēki ir ieraduma radības. Svarīgi, lai tie, kas vienmēr saka „nē”, tiktu apklusināti vai izslēgti. Grupu un indivīdu apbalvošana un atzinība redzami pastiprina vērtību pārmaiņu pieņemšanu, un pārvar atkarību no "status quo".

Apskatiet mūsu piedāvātos komandu saliedēšanas pasākumus.

Ja nepieciešama palīdzība, lai pieņemtu lēmumu vai meklējat ko specifisku, lūdzu,

Sazinieties ar mums

Related Articles