Piektdien, 2019. gada 8. martā, Tunivisions darbinieki piedalījās virtuālās realitātes komandas veidošanas spēlē “Bezgalīgā cilpa”. Tunivisions Group ir 1997. gadā dibināts mediju uzņēmums, kas veido ziņu un sociālo jautājumu žurnālu Tunivisions.net - lielāko franču valodas interneta platformu Tunisijā.
Šīs aktivitātes mērķis bija uzlabot darbinieku savstarpējo komunikāciju un sadarbību. Dalībnieki tika sadalīti komandās, kurām draudzīgās sacensībās vajadzēja izglābt no virtuālās pasaules spēles varoni.
Spēles laikā katra komanda saņēma spēles noteikumus un virtuālās realitātes austiņas. Komandas dalībnieki pa vienam devās virtuālajā pasaulē un stāstīja citiem komandas dalībniekiem tur redzēto. Pārējie komandas dalībnieki aktīvi klausījās un, izmantojot spēles noteikumos aprakstīto, sniedza norādes cilvēkam, kas atradās virtuālajā realitātē. Labākos risinājumus izdomāja tās komandas, kas spēja ātri un efektīvi sazināties un problēmu risināšanai meklēja inovatīvas pieejas.
Pēc spēles dalībnieki pārrunāja piedzīvoto un prezentēja to pārējai grupai. Dalībniekiem tika dots laiks pārrunāt spēles procesus kontekstā ar reālām situācijām ikdienas darbā. Lai dalībniekiem palīdzētu šajā procesā, prezentācijā tika iekļauti galvenie diskusiju jautājumi un dalībnieku izmantotās metodes.
Virtuālās realitātes spēle “Bezgalīgā cilpa” palīdzēja Tunvisions darbiniekiem saprast, cik svarīga viņu ikdienā ir ātra domāšana, kā arī iedvesmoja uzlabot ikdienas darba procesus. Tas ir īpaši būtiski, jo ikdienā darbinieki strādā mediju jomā, kas ir strauja un neparedzama. Tāpat darbinieki pēc spēles vairāk apzinājās, ka veiksmīga biznesa pamatā ir regulāra ikdienas darba izvērtēšana.
Komandas veidošanas spēle “Bezgalīgā cilpa” radīja ne tikai daudz prieka, bet arī palīdzēja uzlabot biznesa procesus. Tā bija iespēja izklaidējošā vidē veidot darbinieku piederību uzņēmumam. Un vēl – visi spēles dalībnieki atzina, ka šī metode ir daudz interesantāka un saistošāka kā parasts biznesa treniņš.