Dodies Apkārt Pasaulei

Konkurences spēle Kafijas tirgus pasaulē

1.5 - 2 stundas
Iekštelpās
Konkurence / Sadarbība
12 - Neierobežoti

Par

Vai atceraties laikus, kad bija tikai divu veidu kafija… melna vai balta? Tāpat kā citas lietas dzīvē, tagad viss ir sarežģītāk. Kafija ir ‘must-have’ dzīvesstila aksesuārs un patērētājiem tiek piedāvāts aizvien plašāks garšu un iespēju klāsts, ko aizvien pieaugošas konkurences apstākļos piedāvā dažādi veikali un zīmoli.

Tas kafijas tirdzniecību ir padarījis par ļoti dzīvīgu uzņēmējdarbības jomu. No Kenijas līdz Karību salām, no Brazīlijas līdz Borneo, panākumi kafijas biznesā liecina par apbrīnojamu tirgus inteliģenci un izcilu pakalpojumu sniegšanas prasmi, kas apvienotas ar spēju reaģēt uz aizvien mainīgajām patērētāju tendencēm un gaumēm.

Spēlē Dodies Apkārt Pasaulei komandas iejūtas kafijas tirgotāju lomā, izspēlējot visus piegādes ķēdes posmus, no ražotāja līdz tirdzniecības vietai, un visbeidzot aizvien svārstīgajam klientam. Šī aktivitāte patiesi attēlo jaunu ekonomisko komandu būtību un koncentrējas uz tādiem jautājumiem kā īstermiņa panākumi, ilgtermiņa stratēģija, riska menedžments, abpusēji veiksmīgas sarunas, piegādātāja un patērētāja vajadzību samērošana sarežģītas piegādes ķēdes ietvaros, kā arī parāda, cik nozīmīgi ir sniegt un saņemt precīzu informāciju.

Dodies Apkārt Pasaulei ir dinamiska un pārdomas veicinoša tirdzniecības spēle, kas stimulē un papildina jebkuras konferences programmu un veicina jaunu ideju un pieeju atrašanu jūsu biznesa attīstībai. Veiciet aktivitātes analīzi un jūs iegūsiet lielisku pasākuma noskaņu atdzīvinošu elementu, kas sniegs papildu spēku atdevi un veiksmīgu koncentrēšanos uz klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanu. Un vai gan ir labāks veids, kā ierosināt kafijas pauzi?

Mācību rezultāti

Šī aktivitāte ir rūpīgi veidota tā, lai novērstu vienpatību un nodrošinātu komandu sadarbību, strādājot pie kopēja mērķa. Dalībniekiem ir jāsastopas ar mainīgajiem tirgus apstākļiem, jāveido piegādes ķēdes un jāattīsta sava izpratne par patērētāju vajadzībām. Dodies Apkārt Pasaulei skaidri parāda informācijas ievākšanas, uzvedības adaptācijas, tirgus un preču vērtības izpratnes nozīmi. Komandas gan pērk, gan pārdod, lai pēc iespējas palielinātu savu atalgojumu, ņemot vērā abas patēriņā iesaistītās puses.

Related Testimonial

Mūsu mērķis bija nodrošināt, lai mūsu cilvēki kādu brīdi pārtrauca strādāt un koncentrētos uz komandas vajadzībām un dinamiku, kā arī pastiprinātu darba rīkus, kas palīdzētu viņiem strādāt gudrāk un labāk kopā. "Dodies Apkārt Pasaulei" aktivitāte tiešām sasniedza šo mērķi jautrā un aizraujošā veidā.

Training & Development Officer
TomTom

Nosūtīt pieprasījumu