Misija, Vīzija, Vērtības

Labi izstrādātas saliedēšanas aktivitātes ir ideāls veids, kā iedrošināt korporatīvo kultūru

mission vision values

Misija, Vērtības un Kultūra: šie 3 biznesa pamati bieži tiek sajaukti:

Vīzija vai Misija ir kompānijas visaptverošais loģiskais pamatojums.

Vērtības nosaka biznesa pamatu, nosakot, kāda būs tas kultūra. Vērtības izteiksmes piemērs ir: "Mums ir svarīga mūsu darbinieku veselība un labklājība."

Korporatīvā kultūra ir kompānijas vērtību izpausme. Tas ir veids, kā lietas tiek darītas biznesā. Jūs varat saprast uzņēmuma kultūru, klausoties par to, kā darbinieki uzvedas uzņēmumā: "Darbinieki neēd pusdienas savā darba vietā" vai "Darbinieki nestrādā vēlu" vai "Darbiniekiem ir regulāras brīvdienas".

Kultūras pārmaiņas vai pārveidošana ir lēmums mainīt pašreizējo veidu, kā citādi cilvēki var darīt lietas biznesā, vai nu sakarā ar nepieciešamību vai vēlēšanos izmantot iespējas. Uzņēmumiem bieži ir jākoncentrējas uz vienu aspektu, piemēram, inovāciju vai iesaistīšanās palielināšanu, vai arī var koncentrēties uz vienu uzņēmējdarbības daļu, piemēram, vadītāju vai pārdošanas komandu. Tāpēc ir ļoti svarīgi saprast pašreizējo kompānijas kultūru. Uzņēmumi bieži izmanto ārējos konsultantus, kuri izmanto dažādus rīkus, lai apkopotu informāciju par uzņēmuma kultūru, izmantojot aptaujas, intervijas ar augstāko vadību, utt. Šī informācija tiek apkopota, un pēc tam tika veiktas galvenās darbības, lai mainītu dažus elementus un uzturētu citus. Šis process bieži liek uzņēmumiem apšaubīt, vai viņiem patiešām ir nepieciešama visas uzņēmējdarbības kultūras pārveidošana, vai arī tas ir tikai noteiktas komandas vai elementi, kas jāmaina. Pēc identificēšanas var tikt pieņemts laika posms, lai mainītu noteiktu komandu, indivīdu vai visas organizācijas uzvedību. Vadītāji, kuriem vajadzētu ne tikai atbalstīt pārmaiņas, bet arī izpaust jauno kultūru savā darbībā, ir izšķiroša loma tā panākumos. Kultūras pārmaiņas ir saprotami lēns process, jo dažādas personas pielāgojas pārmaiņām lēnāk nekā citi, tomēr ikvienam ir jājūtas toleranti: skaidras zināšanas par to, kāpēc un ko cenšas panākt, un laika posmu, kurā tas tiek sasniegts. Komandas veidošanas aktivitātēm var būt izšķiroša loma kultūras pārveidošanas procesā. Neatkarīgi no tā, vai tā tiek veikta darba vietā vai ārpus tās, pētījumi liecina, ka ar pareizo komandas veidošanas programmu indivīdi atpūšas un kļūst mazāk piesardzīgi. Tas ir lielisks laiks, lai atklātu savu viedokli par pašreizējo uzņēmuma kultūru un izmantot pieredzes apguvi, lai apgūtu jauno kultūru vērtību aspektus. Apskatiet šīs komandas veidošanas programmas vai, ja jums ir kaut kas īpašs prātā, mēs varam pielāgot programmu atbilstoši jūsu konkrētajiem mērķiem.

Apskatiet mūsu piedāvātos komandu saliedēšanas pasākumus.

Ja nepieciešama palīdzība, lai pieņemtu lēmumu vai meklējat ko specifisku, lūdzu,

Sazinieties ar mums

Related Case Studies