rags to riches corporate social responsibility event

AIESEC Labdarība

Publicēts 2015. gada 4. apr. Autors: Stuart Harris

AIESEC (Internationale des Étudiants en Sciences Économiques et Commerciales) organizē starptautiskas studentu apmaiņas un prakses programmas gan peļņas, gan bezpeļņas organizācijām. "Team Building Asia" bauda ilgstošas partnerattiecības ar starptautisko jaunatnes organizāciju AIESEC, un tās tika uzaicinātas piedalīties pasākuma dienā un unikālā sociālās ietekmes programmā.

Labdarība ar "No nabagiem līdz bagātniekiem"

Kā "Catalyst Global" tīkla partneris, mēs "Team Building Asia" redzam lielisku iespēju vadīt komandas saliedēšanas programmu "No nabagiem līdz bagātniekiem". Šī programma mudina dalībniekus ziedot sabiedrībai, kurā viņi strādā, vienlaikus pārstrādājot nevēlamus priekšmetus. Šajā gadījumā tika nolemts atrast radošu veidu, kā piegādāt lietotas apģērbu vietējai labdarības organizācijai, kā arī radīt komandas veidošanas iespēju AIESEC dalībniekiem.

Kas notika tajā dienā?

Mūsu radošā komanda pārveidoja "Ripples" logotipu par milzīgu tentu unikālas matricas formā. Dalībnieku pienākums bija novietot apģērbu iepriekš noteiktos izraudzītajos laukumos. Šim milzīgajam tīklu un sakaru veidošanas uzdevumam priekšā bija komandas darbs - drēbju salocīšana, apvienošana un apmainīšana, lai tie atbilstu dažādām logotipa īpašībām un krāsām. Pēc tam komandas līderi sakārtoja 3-D teksturētu logo un radīja pasakainu un unikālu AIESEC instalācijas mākslas darbu.

Tikšanas vēlamie rezultāti

Ievērojamas instalācijas ietver Honkongas panorāmu, Ķīnas Banku, kā arī divu "Ripples" varoņu logo kreisajā un labajā pusē. Pēc iepazīšanās ar to, kā komanda efektīvi darbojās un ietekmē vietējo sabiedrību, apģērbs tika nogādāts Pestīšanas armijai, lai tas tika izplatīts visā Honkongā.

Visi klientu stāsti