Koncentrēties uz organizācijas vērtībām

Publicēts 2015. gada 24. apr.

Dalībnieki no Home Retail Group smaidīja un smējās konferences laikā, veidojot adrenalīna pilnu mūzikas pasākumu Boom Time - unikālo enerdžaizeri no Catalyst Global. Šis aizraujošs ledlauzis pārveidoja Home Retail Group konferences telpu par krāsainu, strauju orķestri, kas iesaista un enerģē ikvienu!

Pēc tam komanda piedalījās Catalyst Global interaktīvajā biznesa spēlē Radošās sulas. Izmantojot organiskās sulas, komandas iedomājas, ka pārstāv globālās sulu kompānijas, kas saskaras ar loģistikas jautājumiem, veicinot starptautiskās piegādes un plānošanu stingros termiņos. Komanda sadarbojas spēles laikā, lai risinātu sarežģītas preču sadales problēmas. Tostarp, komanda izpētīja uzņēmuma vērtības, projektu vadību, stratēģisko plānošanu, komunikāciju un starpfunkcionālu sadarbību.

Noslēgumā grupas, kas iesaistījušās stratēģiskajā plānošanā, tīklu veidošanā un problēmu risināšanā ar kopīgu redzējumu un mērķiem, izveidoja milzīgu piramīdu populārās komandas veidošanas aktivitātē Klāj Vaļā: Piramīdas.

“ Kā organizācija, mēs esam meklējumu posmā un virzāmies uz priekšu, un kā svarīga tā daļa ir ieviest atšķirīgu domāšanas veidu un līdz ar to mainīt organizācijas kultūru. Kā mēs nolēmām to izdarīt, bija vērtību kopums, kuru mēs vēlamies īstenot organizācijā. Tātad šie ir mūsu mērķi. Viņus pilnīgi apmierināja pasākumi, kas mums ir bijuši pēdējo pāris dienu laikā. Tur bija daudz enerģijas, daudz aktivitāšu, kas tika izveidotas ap mūsu vērtībām, un tas ir bijis neticami veiksmīgs notikums.” 

Anthony Sutcliffe, rīkotājdirektors, Home Retail Group Asia.

Visi klientu stāsti