bridging the divide with IHG

IHG vadītāju komanda koncentrējas uz komunikāciju

Publicēts 2017. gada 3. jūl.

Nesenajā starptautiskās viesmīlības kompānijas "Intercontinental Group" vadītāju konferencē tika izmantota Catalyst komandas saliedēšanas aktivitāte.

Lomu un pienākumu piešķiršana

Komandām tika piešķirtas īpašas tilta daļas. Viņiem tika dotas instrukcijas, materiāli un instrumenti, kas vajadzīgi, lai izveidotu tilta daļas. Ātri tika piešķirtas lomas un izvērtēti resursi, lai nodrošinātu, ka celtniecības plāns ir skaidrs. Tas bija izšķiroši, lai panāktu celtniecības panākumus, jo viena komanda projektēja tilta plānu, bet otrai komandai bija jāizveido tilts pēc šī plāna.

coffee themed business game

Plānošana un būvniecība

Vienu stundu laikā komandas ziņoja par saviem plāniem un sadarbojās savā starpā, veidojot tilta esošās daļas, lai nodrošinātu, ka visas puses sakrīt - tas nebija viegls uzdevums, jo tilts bija apzināti izstrādāts ar leņķiem un pacēlumiem! Komandas, lai apmainītos ar datiem un precizētu un pārbaudītu informāciju, izmantoja pieejamos saziņas līdzekļus, piemēram, “Email Inboxes” un “Call Centers”.

Daļu savienošana

Tuvojoties "nodošanas" termiņam, komandas steidzās noskaidrot galīgās detaļas vietu un papildināja tilta daļas. Nodošanas laikā komandas nogādāja gatavo tiltu „klientam”, kurš pārliecinājās, ka tas ir būvēts saskaņā ar plānu. Komandām bija liels uztraukums, kad tilts tika montēts, un visi sāka smieties, jo dažas detaļas nebija savā vietā.

Tilta pārbaude

Pēc īsas debašu sesijas, kur komanda dalījās ar savu pieredzi aktivitātes laikā, komanda atgriezās telpā, lai pārbaudītu tilta uzbūvi. IHG China rīkotājdirektoram tika piešķirts gods vadīt mazo automātisko kravas automašīnu pāri tiltam. Kravas busiņš veiksmīgi šķērsoja tiltu ar dalībnieku ovācijām!

Kā suvenīrs, kas liecina par to, ko var sasniegt, strādājot kopā, lai sasniegtu vienu mērķi, delegāti saņēma fotogrāfiju ar lielisku apļveida tiltu.

Visi klientu stāsti