Komunikācija un Mijiedarbība

Publicēts 2014. gada 18. jūn.

Fona informācija

TomTom ir pasaulē vadošais atrašanās vietas un navigācijas pakalpojumu sniedzējs. TomTom tika nodibināts 1991. gadā, un kopš tā laika no mazas start-up kompānijas ir izaudzis par starptautisku uzņēmumu, kas atbilst bez-riska kapitālieguldījumu rādītājiem un iekļauts biržas oficiālajā sarakstā. TomTom birojos Eiropā, Ziemeļamerikā, Tuvajos un Vidējos Austrumos, Āfrikā un Klusā okeāna Āzijas valstīs kopā strādā vairāk nekā 3000 darbinieku.

Lai veidotu tiltu starp uzņēmuma straujo izaugumi un darbinieku personisko izaugsmi, TomTom lūdza Catalyst izstrādāt vairākus komandu pasākumus kā daļu no divu dienu Treniņu un Attīstības (Training & Development) pasākuma Barselonā.

Catalyst izvēlēšanās Treniņu un Attīstības pasākumam

"Catalyst is starptautiskais līderis šajā nozarē. Aizraušana, motivēšana un cilvēku iedvesmošana ir jūsu bizness. Catalyst turklāt precīzi izprata mūsu mērķus: veidot saskarsmes tiltus un ne tikai uzlabot komunikācijas un mijiedarbības kvalitāti, bet arī komunikācijasstilu dažādajās nodaļas sfērās – un it īpaši starpkulturālo saikni. Mums ir ļoti svarīgi, ka pie mums attīstības komandu pasākumā ir cilvēki no Taivānas, Lielbritānijas un Nīderlandes. Doma bija, lai viņi uz mirkli pārstātu strādāt, koncentrētos uz komandas vajadzībām un iekšējo dinamiku, un uzasinātu ieročus, kas palīdzētu viņiem gudrāk un labāk sadarboties."TomTom Treniņu un Attīstības atbildīgā organizatore saviem vārdiem skaidro, kāpēc TomTom izvēlējās Catalyst

Kopīgiem spēkiem mēs izveidojām programmu, kas bija piemērota TomTom mērķiem un uzdevumiem un atbilda pasākuma prasībām. Šī programma iekļāvaBean Around The World, BeatsWork un Big Picture, līdzās treniņiem un veicinošiem pasākumiem.

Pasākuma dienā

Pirms pasākuma TomTom lielu daļu detaļu paturēja pie sevis, jo vēlējās radīt ziņkārības un patīkama satraukuma atmosfēru. Barselonā sapulcējās daudzi komandu vadītāji un menedžeri, tāpēc mums nebija ne jausmas, ko sagaidīt.

Šo divu dienu laikā katra aktivitāte tika uzsākta ar teorētisko daļu, kurā tika pārrunāti dažādie veidi, kā cilvēki tiek aktivizēti, uztver informāciju, pieņem lēmumus u. c. Tad teorija aktivitāšu laikā uzreiz tika pārbaudīta praksē, vēlāk pārspriesta diskusiju sesijā.

Jums būtu vajadzējis redzēt viņu sejas! Esmu birojā sastrādājies gandrīz ar viņiem visiem un bija patīkami pārsteigts par to, kā viņi izlauzās no savām čaulām. Viņi visi tik aktīvi iesaistījās – bungošana, dejošana – pat vokālā daļa! Šķita 'O! Viņiem patiesi ir ķēriens!TomTom pārstāvis runā par BeatsWork – noslēguma aktivitāti

Ienākumi no ieguldījuma

  • Šo divu dienu laikā TomTom vērtības patiesi tika ieviestas praksē – un cilvēki izjuta atvērtību, rūpes un sinerģiju, ko TomTom mēģina ieviest visā organizācijā.
  • Pat visskeptiskākie dalībnieki patiesi iesaistījās, valodas barjeras tika pārvarētas un kļuva skaidrs, ka ikviens dalībnieks ir būtiska komandas sastāvdaļa.
Negribu atklāt par daudz, bet teiksim, ka aktivitātes bija inovatīvas, aizraujošas un ļoti jautras. Catalyst investē savos pasākumos ļoti daudz, un katrā pasākumā iegulda visus savus spēkus – tieši ar to viņi ir unikāli. Ideja, ka labs komandas darbs nodrošina panākumus, nav jauna, bet Catalyst rada vidi, kurā šīs teorētiskās zināšanas kļūst par realitāti ļoti īsā laika sprīdī.TomTom komentāri par Catalyst Teambuilding
Visi klientu stāsti