2017. gada 5. aprīlis

Kā radošais pionieris, Jūs zināt kas ir smags darbs. Kad Jums paradās lieliska ideja, Jūs ieguldāt savu laiku, naudu un resursus, lai pētītu, izstrādātu un izmēģinātu jauno produktu. Pēc tam Jūs to ievietojat tirgū. Bet diemžēl, tikko Jūs to izdarāt - pirāti ir jau klāt! Viņi intensīvi sekoja katrai Jūsu kustībai, un jau ir nokopējuši Jūsu ideju un pasludinājuši par savu.

Šiem nepienācīgiem jūrniekiem nav nekādas cieņas pret radītājiem un dizaineriem. Tie piedāvā produkta neatbilstošu oriģinālam versiju bez jebkādam detaļām, un bez izpratnes, kāpēc tas ir izcils produkts. Viņi liek to skaistā iesaiņojumā un pārdod to pa lēto klientam, kurš grib saņemt cenu zemāk nekā tirgus.

Imitācija ir visgodīgākā glaimošanas forma. Tomēr glaimošanas neveic daudz ienākumus, lai reinvestētu turpmākajos pētījumos un attīstībā.

Vai plaģiāts aplaupa jaunu un labāku produktu pasauli?

Es zinu jūs piekrītat, ka piektdienas vakari ir daudz efektīvāka komandas veidošanas pieredze, nekā parastais sarīkojums ar savu komandu. Protams, jebkurš jaunais uzņēmējs var izmēģināt ārpus birojam pavadīto dienu ar dažādam komandas spēlēm, sacensībām un jautru pieredzi dalībniekiem - bet kam ir patiesa vērtība?

Pētījumi apliecina komandas veidošanas spēju, izmantojot eksperimentālas mācīšanās programmas. Prasmīgs komandas veidošanas līderis uzmanīgi novēro dalībniekus, nosakot trūkumus viņu zināšanu bāzē vai prasmēs, un pielāgo darbību, lai sasniegtu vēlamos rezultātus.

Kas ir vairāk, tas nav pats sarežģītāks apmācības un komandas veidošanas programmā, kas prasa šo pieredzi un uzmanību. Pat labi izstrādātai, šķietami "vienkārši jautrai" pieredzei ir ļoti atšķirīgi rezultāti, kad tos rūpīgi atlasa, lai tie atbilstu prasībām, un ko sniedz ekspertu komanda.

Kāda ir reālā cena, izvēloties lētāko?

Sākot ar pieņēmumu, ka jūsu darbinieki ir vērtīgi un tie ir jūsu biznesa panākumu galvenā atslēga, vai jūs patiešām nevarat sev atļauties iztērēt laiku, nosakot, kādi vēlamie rezultāti ir no komandas veidošanas programmas? Tad, saskaroties ar kaudzi piedāvājumu uz šķietami līdzīgu produktu, kādi faktori palīdz noteikt jūsu izvēli? Cik bieži cena ir noteicošais faktors? Ņemot vērā jūsu uzņēmuma un darbinieku panākumus, vai jūs varat atļauties to kļūdaini uztvert?

Patiesa ilgtermiņa attiecību vērtība ar izveidotu pakalpojumu sniedzēju

Liela daļa mūsu klientu saprot mūsu vērtību, tāpēc ka mēs esam ciešās attiecībās kā viņu komandas veidošanas pakalpojumu sniedzējs. Mēs esam izveidojuši partnerību, kurā mēs pazīstam savu komandu un esam gatavi uzklausīt savu klientu vajadzības. Mūsu klienti zina, ka mēs neesam vieni no lētākiem šajā nozares tirgū, bet tie respektē mūs un uzskata par visrentablākos ilgtermiņa rezultātu izteiksmē.

Team Building Asia - mēs esam bijuši šajā biznesa vairāk nekā 15 gadus Honkongā. Mēs lepojamies, palīdzot klientiem noteikt vēlamos rezultātus, izvēloties pareizo produktu no mūsu portfolio, kurā ir vairāk nekā 100 oriģinālo, izmēģināto un pārbaudāmo produktu. Mēs nodrošinām, ka šajā dienā pieredze nemaz nav uz pēdējās vietas. Klientu atsauksmes un atkārtotie pasūtījumi runā paši par sevi.

Nākamajā reizē, kad jūs plānojat iziet atklātā jūrā, apsveriet savu pasažieru veselību un kravas stāvokli. Izvēlieties prātīgi. Pirāti jau slēpjas.

Autors:  David Simpson, Līdzdibinātājs un direktors, Team Building Asia ekskluzīvs Catalyst Global komandu veidošanas produktu licenciāts Ķīnā un Honkongā