2016. gada 23. maijs

Nesenā augstākā līmeņa sanāksme (HR Summit), kas notika Honkongas Konvencijas un izstāžu centrā, bija plašs notikums ar vairāk nekā 2500 deleģēto skaitu. Graujošā inovācija bija patiešam spēcīga tēma. Liela uzmanība tika vērsta uz „Peak Performance” no Catalyst Global - uz planšetdatoriem balstīta komandas veidošanas spēle vadītāju un līderu apmācībai.

Peak Performance

„Peak Performance” ir konkurētspējīga spēle, kurā komandas pārvalda resursus un uzrauga apstākļus, jo viņiem vajag aizvest savus klientus līdz Everesta kalna virsotnei un droši atgriezties atpakaļ bāzes nometnē 18 dienu ekspedīcijā. Galveno informāciju komandas saņem savos planšetdatoros katrā ekspedīcijas dienā. Komandas sacenšas savā starpā, lai pieņemtu ātrus, inteliģentus un saprātīgus lēmumus. Tā kā katrā augstuma zonā ir ierobežota platība, tad komandas kas būs vilcinājušās būs spiesti iet pa neizdevīgāku ceļu vai vispār apstāties! Pa ceļam komandām ir jāizilda virkne aktīvu uzdevumu, kur var būt iekļauti laikā limitēti telts celšanas pārbaudījumi, ar acīm ciet veicami pārbaudījumi, guļlammaisu sapakošanas uzdevumi u.tml.

Nevajadzētu pārāk zemu novērtēt empīriskās mācīšanās nozīmi kā individuālu un organizatorisku pārmaiņu radīšanas instrumentu. Parastā darba vidē darbinieki bieži vien sastopas ar bailēm no neveiksmes. Pētījumi liecina, ka piedaloties pieredzes apguvē ārpus darba vietas, dalībnieki mācās īsākā laikā, izmantojot saistošas tēmas, jūtas, jautras un atbilstošas saites uz viņu biznesa vidi.

Kad spēle ir beigusies, dalībnieki izmanto savus novērojumus, lai noteiktu, kas noticis prakses laikā, kādus lēmumus viņi pieņēma, un šo lēmumu sekas. Līdzās patiesajiem biznesa pasaules apstākļiem, dalībnieki spēj veikt pastāvīgas, efektīvas izmaiņas uzvedībā, pilnībā izprotot viņu izvēles sekas un uzņemoties atbildību par viņiem.

FreshBiz Game

„FreshBiz” spēle arī bija uzmanības centrā seminārā „HR Learning Theatre”, kurā piedalījās 3 reizes vairāk dalībnieku nekā bija paredzēts! Deivids Simpsons no Team Building Asia vadīja „FreshBiz” spēli –  jautru  semināru, kas paredzēts, lai uzlabotu komandas darbu un radošumu mazāk nekā 90 minūtēs. Līdz šim „FreshBiz” ir ietekmējis vairāk nekā 35 000 cilvēku dzīvi 20 valstīs. Un tas pats bija arī šajā reizē. Dalībnieki apliecināja pozitīvu sadarbību, radošumu un proaktīvo neatkarīgo domāšanu, ko viņi ieguva no spēles. „FreshBiz” spēle ir izveidota ar Ronen Gafni un Simcha Gluks palīdzību, un ir pieejama visā pasaulē, Catalyst Global tīkla ietvaros.

Go Team

Team Building Asia izstrādāja ekskluzīvas „Dārgumu medības”, izmantojot augstās tehnoloģijas, kas ļauj jebkurā teritorijā doties aizraujošā un interaktīvā piedzīvojumā. Tas darbojas uz Android planšetdatoriem un, tajos izstrādātās norādes, vada komandas uz dažādiem kontrolpunktiem. Ierodoties katrā kontrolpunktā, dalībnieki kopīgi strādā pie tā, lai veiktu Go Team komandas radītos uzdevumus. Ierodoties pie uzņēmuma stendā, dalībniekiem vajadzēja atbildēt uz 3-4 pielāgotiem jautājumiem, kas attiecas tieši uz šī uzņēmuma sniegto pakalpojumu. Visi vienojās, ka tas bija jautrs un unikāls veids, kā izpētīt HR samitu Honkongā.