2013. gada 4. oktobris

Nestle atskārta, ka ir būtiski likt personālam pašam apzināties, cik labs ir produkts, lai pēc tam viņi kļūtu par šī zīmola aizstāvjiem draugu un ģimenes lokā. Pati būtiskākā īpašība, ko viņi vēlējās uzsvērt, bija IZDEVĪGUMS.

Nestle South Africa laida klajā unikālu zīdaiņu putru klāstu. Nestum & Cerelac barojošajām maltītēm vienas ēdienreizes iepakojumos bija daudz unikālu pārdošanas argumentu. Mūsu klients – produkta menedžmenta komanda vēlējās, lai radām stratēģiju, ko atklāt 500 viņu personāla darbiniekiem, pārsniedzot vienkāršu produkta izrādīšanu un izdalīšanu birojos.

Nestle atskāra, ka ir būtiski, lai personāls apzinātos, cik labs patiesībā ir produkts, un tāpēc kļūtu par šī zīmola aizstāvjiem draugu un ģimenes lokā. Pati būtiskākā īpašība, ko viņi vēlējās uzsvērt, bija IZDEVĪGUMS.

Sadarbojoties ar viņu PR aģentūru Ogilvy’s mēs radījām iekšēju sacensību, kur bija jāizgudro 1 minūti garas reklāmas, kas cildinātu produktu labās īpašības. Reklāmas Pauze mūsu inovatīvā reklāmas radīšanas pieredze bija ideāls instruments. Klients vēlējās, lai viņu ieguldījums sasniedz maksimālos rezultātus, tāpēc mēs sagatavojām 6 nedēļu ilgu programmu. Pirmajā nedēļā mēs viņu biroja ēdnīcā izveidojām izstādi. Uzstādījām filmu kameras, filmēšanas plāksnes, montāžas skalas, plakātus un dažādus rekvizītus. Personāls neko nenojauta un gaidīja, ka uz filmēšanas laukuma drīz izskries aktieri, un režisori tūliņ sāks izkliegt pavēles. Tas notika nākamajā nedēļā, kad kādas dienas rītā visi saņēma e-pastu, kurā bija teikts, ka visiem, kuriem ir kaut kādas radošās spējas, pusdienlaikā jādodas uz ēdnīcu! Tur viņus gaidīja dažādos kostīmos ģērbušies Dream Team Catalyst vadītāji, kuri filmēja reklāmas imitāciju, negaidīti iesaistot arī personālu.

Pēc tam, kad viņi devās ēst pusdienas, mēs uzrunājām viņus atsevišķās grupās un izskaidrojām, ka viss šis tracis saistīts ar iesaistīšanu izaicinājumā. Viņiem bija dotas divas nedēļas, lai pieaicinātu savus kolēģus un kopīgi iesniegtu scenāriju oriģinālai, informatīvai un interesantai Nestum and Cerelac reklāmai. Reakcija bija neaptverama – visa ēka zumēja no aizrautības, un pēc divām nedēļām tika izvēlēti finālisti. Piecu komandu idejas tiks pārvērstas reklāmās. Visas piecas komandas tika uzaicinātas piedalīties turpat birojā izveidotā radošā darbnīcā un iepazīstinātas ar tehnisko aprīkojumu. Viņiem tika sniegtas vadlīnijas un padomi, kā radīt izcilas reklāmas, turklāt viņi tika arī iepazīstināti ar Dream Team speciālistiem, kuri viņus trenēs un apmācīs šīs pieredzes laikā. Pavisam drīz sākās filmēšana, un apmēram pēc četrām stundām, katras komandas reklāma bija gatava demonstrēšanai. Reklāmas tika ielādētas uzņēmuma Intranet serverī un YouTube. Visiem personāla darbiniekiem tika lūgts nobalsot par vislabāko reklāmu.

Uzvarētājs tika paziņots spožā pieņemšanā, kas notika klienta telpās. Tā kā ieradās liela daļa darbinieku, tā bija vēl viena lieliska iespēja, iepazīstināt klienta personālu ar vēl vairāk produktu vēstījumiem un informāciju.

Klients bija sajūsmā par rezultātu. Piecas lieliskas reklāmas un visa ēka runā par jauno produktu! Mēs jau šobrīd turpinām sarunas ar viņiem par to, kā Catalyst burvību ienest arī viņu nākamajos pasākumos. Nestle produkta palaišana tirgū vairs nekad nebūs tāda kā iepriekš!