2014. gada 9. augusts

Co-op visiem savas finanšu divīzijas darbiniekiem bija iecerējusi atrakciju, lai iepazīstinātu ar jauno uzņēmuma moto un izceltu savas vērtības un mērķus.

Formāts

Atrakcija bija dienu gara programma. Rīta dienas kārtībā bija paredzēta koncentrēšanās uz nozīmīgākajiem korporatīvajiem vēstījumiem, savukārt pēcpusdienā bija paredzēts komandu saliedēšanas pasākums, kas akcentējasadarbību, efektīvu komunikāciju, dalīšanos ar informāciju, individuālo pienesumu un komandas darbu pie kopēja mērķa īstenošanas. Tika izvēlētaThe Big Picture komandu saliedēšanas aktivitāte, un, strādājot ar klienta specifiskajām norādēm, mūsu mākslinieki dažādu mākslinieku stilā precīzi un radoši izveidoja sešus atbilstīgus attēlus, izmantojot tēmas, kas demonstrētu klienta nozīmīgākos vēstījumus, tēlus un zīmolu. No marta līdz septembrim gandrīz 8000 cilvēki piedalījās šajā dienas programmā, kas notika četras dienas nedēļā, un kurā katru reizi piedalījās apmēram 80-100 cilvēki.

J&A

(Uz visiem jautājumiem atbild Co-op)

Sākotnējās norādes – kādas bija jūsu prasības un mērķi?

Pasākuma iemesls bija jaunā Co-operative zīmola ieviešana un vēlme ļaut 8000 mūsu kolēģiem izprast savu lomu šī zīmola iedzīvināšanā. Pasākums tika izveidots tā, lai tas būtu ļoti praktisks, un aktivitātei bija jāapkopo nozīmīgākie vēstījumi nodarbē, kas apvienoja komandu darbu, sadarbību. Aktivitāte tika veiksmīgi piemērota tā, lai tā būtu derīga ļoti plašai darbinieku iesaistei.

Kam pasākums bija paredzēts?

Visiem 8000 kolēģiem no visām biznesa sfērām, sākot ar vadošo komandu līdz pat klientu apkalpojošajam personālam.

Kāpēc izvēlējāties tieši The Big Picture?

Komandu darbs, sadarbība un šī dienas nozīmīgāko vēstījumu vizualizēšana. Aktivitāte apvienoja visas mūsu prasības un piederēja mums interesējošo aktivizējošo aktivitāšu grupai.

Mums bija jānodrošina, lai pasākuma aprīkojums būtu organisks un/vai atbilstu godīgās tirdzniecības prasībām! Tas nozīmēja, bioloģiski noārdāmu krāsu un traukus, organiskās kokvilnas t-kreklus, ko visiem dalībniekiem vilkt pasākuma laikā, vairākkārt lietojamus galda pārsegus, krāsu, kas iepildīta pārstrādājamās pudelēs, un pārstrādājamus atkritumu maisus un slaukāmās lupatiņas.

Kā dalībnieki reaģēja – vai viņi labprāt piedalījās izaicinājumā?

Jā, pilnīgi visi, pat skeptiski noskaņotie!! Daži sākumā šaubījās par aktivitāti, ko viņi uzskatīja par krāsošanu pēc cipariem, bet vēlāk, kad aktivitāte viņus bija aizrāvusi, dalībnieki uzskatīja, ka tā patiesi atdzīvināja pasākumu un nodrošināja mums lielisku atgriezenisko saiti.

Kā jus novērtētu savus ienākumus no ieguldījuma? Kāds bija sasniegtais rezultāts pasākuma dienā un nākamajās nedēļās?

Dienas rezultāts vienmēr ir bijis ļoti pozitīvs, un aizvien dzirdami lieliski komentāri - gan verbāli, gan rakstiski. Šobrīd ir grūti novērtēt ienākumus no ieguldījuma, jo pasākumi vēl turpinās, taču es teiktu, ka aktivitāte ir bijusi tā vērta.

Mēs esam ļoti apmierināti ar atbalstu, ko jūs sniedzāt mūsu sākotnējo sarunu laikā, un Catalyst darba komandu, kas patiesi realizēja pasākumu. Ādams (Adam) un Vī (Vi) tagad ir kā daļa no mūsu komandas un ir patiesi smagi strādājuši, lai nodrošinātu, ka ikviens pasākums ir tikpat enerģisks un patīkams kā iepriekšējie.
Liels paldies no mums visiem…Atsauksme un vispārīgi komentāri no Co-op