2015. gada 7. maijs

Dubai Tourism veicināja izpētes misiju savu Āzijas tirgū klientu grupai no Ķīnas, Dienvidāzijas un Indijas. Viņi aicināja klientus no MICE un korporatīvajiem uzņēmumiem iepazīties ar Dubaiju.

Go Team pētījumu misija bija izglītības pasākums, kurā komandas uzzināja par Dubaijas vēsturi. Delegāti devās ceļojumā pa vēsturisko Dubaijas pilsētu un ūdensceļiem, risinot uzdevumu virkni, kā tika atklāta Dubaija. Viņi iemācījušies par arābu tradīcijām, un uzzināja, kā vietējie iedzīvotāji dzīvoja gadu desmitiem pirms viņi atklāja naftas avotus!

Kā tas darbojas

Katra komanda bija nodrošināta ar Samsung Galaxy planšetdatoru, kas tika instalēta ar Go Team lietotni, un ar neierobežotu interneta pieslēgumu. Izmantojot Go Team lietotnes GPS navigāciju, pavedienus un navigācijas piezīmes, delegāti tika vadīti ap 14 kontrolpunktiem, sākot no Sheikh Mohammed kultūras centra, kurā viņiem tika sniegta informācija. Pirmais uzdevums bija izpētīt Dubaijas vecāko rajonu Bastakiya, kas tika uzcelta 1890. gados. Pirms došanās uz Dubaijas muzeju – Al Fahidi cietoksnis, kas ir vecākā esošā ēka Dubaijā, kas tika uzcelta 1787. gadā, visas komandas piedālījas tradicionālā arābu paklāju izgatavošanā no audumu gabaliem.

Pēc stastījuma par vēsturiskiem notikumiem, viņi nonāca Bur Dubai Souk, lai apģērbtos kā īstie arābi un nofotografēties pie vietējās mošejas. Tad viņiem bija jāšķērso upe uz citu pilsētas daļu ar tradicionālajām abām. Tur viņiem nācās kaulēties par labākajām cenām par Dubaijas garšvielām,  dāvanām un suvenīriem, kas paliks atmiņā uz mūžu! Komandas piedalījās īpašās aktivitātēs, piemēram, fotogrāfiju uzdevumi, iepirkšanās izaicinājumi, un viktorīnas.