2018. gada 19. februāris

Ar galveno mērķi uzlabot komunikāciju un izpratni par galvenajām korporatīvajām vērtībām daudznacionālā uzņēmumā, Eventology nodrošināja Lielo Gleznu priekš 400 MTU Maintenance darbiniekiem Ričmondā, Kanādā.

Kanādas MTU serviss apkalpo visas aviācijas un kosmosa nozares. Tas nodarbina cilvēkus no 46 dažādām valstīm ar dažādām lomām, ieskaitot inženierzinātņu, administrācijas un loģistikas darbiniekus.

Ikgadējā konferencē 2017. gadā galvenā uzmanība tika pievērsta jaunu pamatvērtību uzsākšanai: cieņa, atvērtība un uzlabošana (ROI). Konferences mērķis – uzlabot saziņu, palielināt komandas vienotību un radīt kopības sajūtu. Eventology tika lūgta izstrādāt risinājumu, lai paveiktu to radošajā komandas vidē.

Lielā Glezna bija lieliski piemērota šim notikumam. Izmantojot mākslu kā kopīgu valodu, tā palīdz uzlabot komandas komunikāciju, vienlaikus veicinot cieņu un atvērtību, daloties ar informāciju, resursiem un idejām. Katrai komandai ir vajadzīga stingra saziņa, lai pabeigtu divas gleznas, kuras apvieno, lai veidotu milzīgu šedevru, kas atspoguļo uzņēmuma mērķus, vērtības, vīziju, zīmolu un kultūru, kā arī veicina komandas vienotību, līdzdalību un atbildības nodrošināšanu galaproduktā.

Tikai sešas nedēļas laikā no pasūtītāja zvana līdz konferencei, Eventology izstrādāja un piegādāja meistardarba šedevru, kas bija veidots tā, lai atspoguļotu MTU pamatvērtības, kā arī nodrošināja māksliniekus ar studiju tā izveidei. Komanda no Eventology palīdzēja 400 cilvēkiem izgatavot 365x487cm meistardarbu no 120 individuālam kanvam, un tikai divu stundu laikā.

Sākotnēji MTU bija iecerējis sadalīt šedevru 5 sekcijās, kuras tiks parādīta katrs MTU departaments. Tomēr pēc šedevra izveides pabeigšanas tas tika uzskatīts par pārāk stipru, lai to sadalītu. Tagad glezna atrodas MTU lielākā ēka, un atgādina viņiem par komandas sasniegumiem un pamatvērtībam. Tā turpina veidot ikdienas ciešās saites starp departamentiem.